Træning 2026
Igen i år har vi gratis træning for alle medlemmer, hver tirsdag i maj og juni og igen i august og september.
Vores dygtige instruktør Christine vil som sædvanlig stå for træningen, så kom ned og få finpudset teknikken, eller få den helt forfra, hvis det er der niveauet er.
Børn til og med 15 år, tirsdag 16.30-17.30 i maj og juni + august og september.
Unge-/voksentræning (min. 16 år), tirsdag 17.30-18.30 i maj og juni + august og september.
Al deltagelse i træningen forudsætter betalt kontingent.
Til voksne anbefaler vi brug af egen ketsjer, men har låneketsjere, hvis ikke du selv har én endnu.
☝ Husk vores sponsor InSport (Klostergade, Aarhus) giver 20% rabat, når du er medlem af TMG Tennis. De er eksperter på området og kan hjælpe dig med at finde den ketsjer, der passer til dig.
Følg med her på siden og på facebook.com/TMGTennis (like os og få friske nyheder)
Vi har altid brug flere trænere. Har du lyst eller kender du nogen, der gerne vil være med til at stå for, eller bare hjælpe til med undervisning af nye kommende "talenter", så kontakt bestyrelsen snarest på bestyrelsen@tmg-tennis.dk. TMG Tennis betaler for evt. instruktørkursus, så mangler du lidt trænererfaring og teknik, skal det ikke være en hindring.
Følg med på facebook.com/TMGTennis for yderligere information.